Propera formació programada del Col·legi
Webinar - La transformació digital: una aposta complexa però necessària
Description:
La Junta de Govern del Col·legi d’Actuaris de Catalunya té el plaer de convidar-lo al webinar
La transformació digital: una aposta complexa però necessària
A càrrec de
Sr. David Gabarró, Director General d'Alter Mutua.
El webinar tindrà lloc el dia 27 d'abril del 2023, a les 18 hores.
(durada estimada: 60 minuts).
CONTINGUT
El desenvolupament tecnològic de grans companyies ha transformat l'anomenada “experiència digital de client”, que ha irromput en la manera com les persones ens relacionem amb aquestes corporacions. Com a ciutadans i consumidors, desitgem poder gaudir d'aquesta mateixa experiència digital tant a les administracions com a les empreses de les que som clients. En aquest context, la transformació digital és un dels grans reptes que ha de ser present al full de ruta de qualsevol entitat asseguradora o reasseguradora.
Aquesta qüestió té un abordatge complex tant per la dificultat tècnica com per la incidència en l'ADN i el model de negoci de l'entitat. No es redueix al departament d’ IT, sinó que requereix una visió transversal de la companyia. Tot i això, quan per fi decidim emprendre aquest repte, arriba el moment de fer front a la gran pregunta: com ho fem? Comprar un nou programa, contractar una consultoria, invertir al nostre capital humà per realitzar un desenvolupament propi, apostar per insurtechs… les opcions són múltiples per a una qüestió que, per sort o per desgràcia, no té una resposta vàlida i universal per a tots els casos .
És només una qüestió de recursos? La resposta és “no”. Es tracta d'apostar fermament per aquest canvi, implicant-hi tota l'organització.
I com a cas pràctic, veurem el recorregut realitzat per Alter Mutua per arribar a oferir una experiència digital completa que cobreixi tot el cicle de vida de l'assegurança, des de la cotització inicial, passant pel procés de contractació, fins a la tramitació de prestacions i gestió del servei.
PROGRAMA
18:00h - 18:05h Presentació de la Jornada, a càrrec de la Sra. Marisa Galán, presidenta del Col·legi d'Actuaris de Catalunya (CAC).
18:05h - 18:30h Presentació de la revista del Col·legi d'Actuaris de Catalunya(ADC21) corresponent al segon semestre de 2022, a càrrec del Sr. Emilio Vicente, director del Comitè Editorial de la revista.
18:30h - 19:00h Conferència “La transformació digital: una aposta complexa però necessària”, a càrrec del Sr. David Gabarró, Director General d'Alter Mutua.
REQUERIMENTS TÈCNICS
El webinar es realitzarà mitjançant el sistema Cisco Webex Meetings©. Abans de l'inici del webinar, el CAC enviarà un correu electrònic a tots els participants amb l'enllaç per accedir-hi.
L'assistent al webinar també ha d’assegurar-se que la seva connexió a internet funciona correctament.
CPD
El webinar computarà 1 hora a l'efecte del Programa de Formació Contínua (CPD) del CAC i del Programa de Formació Contínua (CPD) del CERA.
INSCRIPCIÓ
Inscripció gratuïta abans del 25 d'abril de 2023.
Event Registration and Ticketing Powered by Event Espresso